10 napos kihívás - 9. nap

február 17, 2019

Sziasztok!

Az utolsó előtti, azaz kilencedik napon két dalt kell nektek megmutatnom. Természetesen ez sem volt könnyű feladat, de remélem tetszeni fognak nektek a választásaim.


9. NAP

2 DAL

1. Ludovico Einaudi - Nuvole Bianche

Már meséltem nektek, hogy a zongora az egyik kedvenc hangszerem (ezt egyébként ugyanannak a barátnőmnek köszönhetem, aki a Harry Pottert is mutatta nekem :D ). Sokszor szoktam hasonlókat hallgatni, mert egyszerre megindító, megnyugtató, ösztönző és lélekemelő. Félelmetes, mennyi érzést válthat ki az emberből egyetlen dal. Az egyik legrégebbi kedvencemet szeretném most megmutatni nektek. Indítsátok el, hunyjátok le a szemeteket és csak hallgassátok. Biztosra veszem, hogy mosoly fog kiülni az arcotokra közben. :) 


2. Ed Sheeran - I see fire

Az egyik kedvenc előadőm Ed Sheeran - idén a koncertjére is elmegyek a Szigeten, amit már elmondhatatlanul várok! Számtalan zenéjét belinkelhettem volna, most mégis az I see fire címűre esett a választásom. Ennek két oka van. Egyrészt azért, mert ez volt a legelső szám, ami miatt igazán kedvencemmé nyilvánítottam őt, másrészt pedig azért, mert ezt a számot minden alkalommal lejátszom, amikor hegyek közelébe megyek. Olyan misztikus hangulatúvá változik a táj, miközben ezt hallgatom - imádom!



Nektek mi az aktuális kedvencetek? Esetleg van olyan, amit bizonyos helyeken vagy helyzetekben mindig meghallgattok?

- Henna

Ezek is tetszeni fognak:

0 megjegyzés

Írásaimmal itt is találkoztok

Ha kihívásra vágysz

Világdarabok játék