10 napos kihívás - 6. nap

február 14, 2019

Sziasztok!


6. NAP

ÖT ÉTEL

1. Anyukám gulyáslevese

Anyukámnak már meg sem kellett kérdeznie, hogy mit kérek szülinapi ebédre: gulyáslevest és tojásos nokedlit. Semmi sem fogható ezekhez. Sajnos az élet megviccelt, és eredeti formájában már egyiket sem ehetem, de ha valaki megkérdezi, hogy mi a kedvencem, akkor még mindig ezt a kettőt mondom. Persze, szigorúan csak az anya-féle verzió felel meg! ;)

2. Gomba

Kiskoromban kifejezetten utáltam, most viszont szívem szerint gombát ennék gombával. Mindegy, hogy szószban, húsba töltve, rántva - bárhogy jöhet!

Forrás: Pinterest
3. Csicseriborsó fasírt

A mindenmentes étrend sok új dolgot megismertetett velem, de aminek eddig a legjobban örültem, az a csicseriborsó fasírt volt. Egy budapesti utcai étkezdében vettem először ilyet. Annyira finom volt, hogy azóta is visszavágyom.

4. Nyári tekercs

Tavaly ettem először, de már odáig fajult a szeretetem eziránt, hogy barátnőimmel mi magunk is készítettünk otthon. Könnyebben ment, mint gondoltuk volna, de tény, hogy azért kihívás volt. Nyilván megvan, hogy a klasszikus nyári tekercsbe mit illik tenni, de valójában úgy alakíthatod, ahogy akarod. Sok oldaló, különleges és finom. Mogyorószósszal az igazi!

Forrás: Saját fotó
5. Méz

Jó pár éve kattantam rá teljesen a mézre. Eddig sem volt bajom vele, de különösebben nem mozgatta meg a fantáziámat. Azóta ezt teszem a kávémba, teámba, kenyeremre, sőt, többször főzök olyasmit, amihez mézet is használhatok.

Nektek mi a kedvenc ételetek?

- Henna

Ezek is tetszeni fognak:

0 megjegyzés

Írásaimmal itt is találkoztok

Ha kihívásra vágysz

Világdarabok játék