10 napos kihívás - 4. nap

február 12, 2019

Sziasztok!

A negyedik nap hét kívánságról szól. A tegnapi félelmetes témák után kifejezetten üdítő volt egy kicsit álmodozni és azt képzelni, hogy megtaláltam Dzsinn lámpását, és puszta mázliból nem hármat, hanem egyenesen hetet is kívánhatok! Ezúttal - kivételesen xD - próbáltam a realitás talaján maradni, és nem egyből a világbékét, az éhínség és az ártatlanok szenvedésének megszűnését ideírni, hanem olyan dolgokat, amiken egymagam is változtathatok.


4. NAP

HÉT KÍVÁNSÁG

1. Több ihletet

Az íráshoz. Vannak napok, amikor olyan sok ötlet tobzódik a fejemben, hogy azok rendszerezése, majd leírása komoly kihívásnak tűnik. Viszont vannak olyanok is, amikor egy üres lap fölött ülök, kezemben egy tollat kattogtatok egyre idegesebben, mert tudom, hogy írni szeretnék, csak azt nem, hogy mit. Nagyon szeretnék ezért tehát több ihletet kívánni, hogy soha se kelljen magamat megfosztanom az írás csodás érzésétől.

2. Több energiát

Sportolni. Meg ahhoz, hogy reggel könnyebben - szívesebben - kikeljek az ágyból. Néha úgy érzem, még a légzéshez is szükségem lenne több energiára. xD Viccet félretéve: ha csak egy dologhoz kérhetek energiát, az tényleg a több mozgás lenne. Soha nem voltam nagy sport fanatikus, de ez első sorban annak köszönhető, hogy nem vagyok túl jó a sportokban. Ám ettől függetlenül igényem volt rá, így jártam tornázni, vagy csak itthon fogtam hozzá. Sajnos tavaly ősztől azonban nem csináltam semmi érdemlegeset, ezért idén elsődleges célom a sportot visszavezetni a hétköznapokba. Ezt elősegítendő: vettem egy hullahopp karikát. :D Sokkal több kedvem van húsz percet azzal "játszani", mint ugyanennyir felülésezni. Tök jó móka, formálja az alakot és nem olyan unalmas, mint a többi agyon gyakorolt mozdulat.


Forrás: Pinterest
3. Több szorgalmat

A nyelvvizsgához. Már csak egy szakmai, középfokú angol nyelvvizsgányira vagyok a teljes diplomámtól, úgyhogy idén nagyon illene rávennem magam a tanulásra és pontot tenni ennek az egész egyetem témának a végére. Szurkoljatok!

4. Több bátorságot

Nekivágni az ismeretlennek, akár egyedül is. Folyton elvágyódom. Mindig voltak időszakok, amikor másra sem vágytam, csak összepakolni egy táskába, felülni egy buszra, vonatra, repülőre, hajóra, bármire és menni amerre csak akarok. Azonban ez az utóbbi egy évben már nem csak időszakonként jut eszembe. Egyre inkább arra felé hajlok, hogy rettenetesen szeretnék Skóciába költözni. Csak nem merek. Jó munkám van itthon, aminek segítségével fenntartom magam. Van egy albérletem, ami oké, hogy nem az enyém, de mégis itt élek évek óta, jó helyen van, biztonságot ad. Itt él a családom, itt várnak tárt karokkal a barátaim. Mivel foglalkoznék kint? Hol élnék? Kivel/kikkel? Egyelőre még túl gyáva vagyok ahhoz, hogy mindent hátrahagyjak, majd belevágjak egy ismeretlenbe. Egyelőre.

5. Több időt

Barátokra, családra, önmagamra. Azt hiszem, ez az, ami mindenkinek a kívánságlistáján szerepel. Mindig mindenre, mindenkire több időt akarunk. Soha nem érjük be annyival, amennyit kaptunk. Valakinek többször mondhatnánk, hogy szeretjük. Valakinek elmondhatnánk, hogy ne raboljuk egymás idejét. Magunkat pedig rá kéne vennünk, hogy személyes igényeinkre is figyelmet szenteljünk. Ez nagyon nehéz, de ha igazán odafigyel az ember és megtanulja, hogyan ossza be úgy az adott időt, hogy ne szenvedjen hiányt senki - mi se! -, akkor azért nem lehetetlen. Az idő nem végtelen. Számunkra nem. Használjuk ki.

6. Több nevetést

Mert nevetni jó! Ehhez nem is tudok többet hozzáfűzni. :D

7. Több fát

Egy kis asszociációs játék: ha fa, nekem akkor erdő. Ha erdő, akkor szabadon lélegzem. Ha szabadság, akkor béke. Ha béke, akkor boldogság. Ez ennyire egyszerű. :)

Forrás: Pinterest
- Henna

Ezek is tetszeni fognak:

0 megjegyzés

Írásaimmal itt is találkoztok

Ha kihívásra vágysz

Világdarabok játék