10 napos kihívás - 2. nap

február 10, 2019

Sziasztok!

Folytatódik a 10 napos kihívás! Ahogy a képen is láthatjátok, ezúttal kilenc olyan dolgot kell megemlítenem nektek, amiket szeretek. Nem volt könnyű csupán ennyi dolgot kiválasztanom, de ezt abszolút pozitívan fogom fel, hiszen ez azt jelenti, hogy rengeteg dolog van, amit szeretek. :D Ti miket sorolnátok fel?


2. NAP

9 DOLOG, AMIT SZERETEK

1. Az eső illata és a vihar hangja

Néha olyan sok mindenen jár az agyam, hogy képtelen vagyok lecsillapítani a gondolataimat, és ez alvási problémákhoz vezet. Azokon az éjszakákon, amikor nehezebben megy az alvás, a telefonomon az esőnek, a mennydörgésnek és a szél zúgásának hangját játszom le, mert a vihar hangjai nálam hatásosabbnak bizonyultak a báránykák számolásánál. Ennél már csak az a jobb, amikor tényleg esik kint az eső - ha csak pár percre is, de ilyenkor mindig kinyitom az ablakot, hogy a finom illat belepje  a szobát.

2. Mesék

Imádom a meséket. Soha nem fogok kinőni belőlük, ez van. :D Felnőtt fejjel sokkal több poént észreveszek bennük, így számomra még mindig nagyon szórakoztatóak. Az elmúlt években az Aranyhaj, a Hős6os, az Így neveld a sárkányodat és Az öt legenda voltak a kedvenceim.

3. Stresszoldó színezés

Elég nagy divat lett egy-két éve, de akárhogy is, nekem bejött. Soha nem rajzoltam valami szépen - a családban mások örökölték ezt az irigylésreméltó tehetséget -, de mindig szívesen "firkálgattam" geometriai mintákat és annál is szívesebben színeztem ki őket. Így a mai napig, egy-egy fárasztóbb vagy idegörlőbb munkanap után előveszem a Bűvös Erdő című színezőt és nekiesem.

Forrás: saját fotó
4. Zongora és hegedű

A két kedvenc hangszerem. Szeretek szöveg nélküli, ám szerintem ennek ellenére is rettenetesen kifejező zenéket hallgatni. Régebben tanulás mellé, most íráskor szoktam hasonlókat betenni háttérzenének. A két nagy kedvencem Ludovico Einaudi és Lindsey Stirling.

5. Hegyek és erdő

Ha válaszatni kellene tengerpart és erdő között, nekem nem sokat kellene gondolkodnom. Sokszor megemlítettem már, így most nem részletezném, egész egyszerűen csak elképesztőnek tartom a hegyvidéket. Mindig úgy érzem, hogy ilyen környezetben kapok igazán levegőt.

6. Főzőműsorok

Különösen főzés közben szeretem hallgatni a különböző főzőműsorokat. Legutoljára a Konyhafőnök részeit néztem, és szerintem tök jó praktikákat meg lehet tanulni. Profi szakács azért nem leszek, illetve a mindenmentes életmód miatt nem minden esetben tudom hasznosítani a hallottakat/látottakat, de ennek ellenére érdekesnek találom őket.

7. Illóolaj

A két kedvenc illatom a fenyő és a levendula. Amikor csak tehetem, ilyen olajakat csepegtetek a tartóba. Ha épp nem is illóolajat, akkor illatos gyertyát gyújtok. Az új nagy kedvencem a cukoralma és fahéj illatosítású. 

Forrás: Pinterest
8. Utazni

Ezzel nem mondok nagy újdonságot, tudom, de hát ha egyszer ezt tényleg imádom! Bárhol, bármikor, bármeddig. Autóval a legjobb, mert akkor olyan csodás helyekre is tévedhet az ember amikre nem is számított. Ha megkérdeznétek, hová szeretnék elutazni, akkor tíz helyet kapásból fel tudnék sorolni egy másodperc alatt. Bárhová is megyek, mindig hozok haza magammal képeslapot, hűtőmágnest és egy füzetet. Számtalan - még - kihasználatlan füzetem van itthon, de hát olyan gyönyörűek! Sőt, ha nem is én utazom, hanem egy ismerősöm, akkor őt is megkérem, hogy hozzon haza nekem képeslapot, én azt is kiteszem a falamra. Nem baj, hogy én még nem jártam ott, majd fogok. Ráadásul ezek a képek emlékeztetnek rá, hogy mennyi csodálatos hely van ezen a bolygón. 

9. Skócia

Nem véletlenül ezt hagytam utoljára: tudtam, hogy miután szóbahozom, teljesen elveszek és másra sem tudok majd gondolni. Minden vágyam a skót felföldet bebarangolni. Loch Ness, Skye szigete, Glencoe-völgy - csak egy-két hely a kívánságlistámról. A legkirályabb munka lehet a Földön skót túrákat tartani. :D

- Henna

Ezek is tetszeni fognak:

0 megjegyzés

Írásaimmal itt is találkoztok

Ha kihívásra vágysz

Világdarabok játék