10 napos kihívás - 10. nap

február 18, 2019

Sziasztok!

Elérkezett a tizedik nap, és hát a kihívás nem hazudtolja meg önmagát az utolsó feladattal sem. Egy képet kell megmutatnom magamról. Csalhatnék is, és elmondhatnám, hogy a jobb oldalsávban látható kép a "Pennaforgató" alatt én vagyok, tehát máris teljesítettem a kihívást, de nem szeretném ennyire megkönnyíteni a dolgomat. (Bár tény, hogy az valóban engem ábrázol, csak sok nem látszik. xD)


10. NAP

1 KÉP ÖNMAGAMRÓL

Az alábbi kép nem a legfrissebb, ezt beismerem, de azért nem is sorolható az ősrégi kategóriába; 2018. júliusában készült. Akkor vágattam le épp a hajamat, előtte már olyan hosszú volt, hogy majdnem a derekamig leért. Az kezdett túl sok macerát és nyűgöt jelenteni, és mivel korábban már volt rövid hajam (igen, még ennél is rövidebb), ezért újra belevágtam - vagyis hát vágattam, mert nyilván nem én csináltam magamnak ezt a frizurát. xD Ez a hajvágás utáni első selfie. :D 

Forrás: saját fotó
Hát, ennyit az arctalanságról. :D

- Henna


Ezek is tetszeni fognak:

2 megjegyzés

  1. Szia, újra én! :D

    Örülök, hogy sikeresen teljesítetted a kihívást, bár ez a 10 nap nem volt vészes. Megvoltak a maga nehézségei, amiket könnyen meg lehetett ugrani, ezért volt ilyen élvezetes, ám kis fejtörést is okozott. Remélem, örömmel gondolsz vissza erre a néhány napra, ha eszedbe jut!

    Jó volt olvasni a kis szösszeneteket, amiket nap mint nap összegyűjtöttén és megosztottál velünk. Többnyire teljes mértékben azonosulni tudtam: a természetet és az utazást én is nagyon imádom, és próbálok odafigyelni a Földünkre, vele együtt a környezetvédelemre is. Gyerekként mi sokat legóztunk, ezért maximálisan meg tudom érteni a rajongásod. A mesékért én is imádom, mind a klasszikus Disney meséket, mind az újabb animáltakat, egyszerűen nem lehet kinőni belőlük. Ételeknél szerintem az volt a legnagyobb nehézség, hogy "csak" ötöt lehetett felsorolni. Minden esetre a csicseriborsó fasírt felkeltette az érdeklődésem, és annak ellenére, hogy egy húsimádó éhenkórász vagyok, szeretek húsmentes napot is tartani, és ezt mindenféleképpen kipróbálom. (Kis kitérőként érdeklődnék, hogy ez a mindenmentes étrend egy önként választott életmódváltás, vagy valami intolerancia miatti szükséges intézkedés?) A könyvek közül felkerült a listámra a Vörös veréb, és a Mi vagyunk a medvék. Annyira lelkesítő volt az írásod, hogy egyből kedvet is kaptam hozzájuk. A filmeknél pedig vigyorogva vettem tudomásul, hogy van rajtam kívül más is, aki szereti a Téglát. (Ennek örömére ajánlanám a Hetedik című filmet, ami brutális, viszont szerintem van ilyen izgalmas. Nem egy mai darab, de a színészgárda miatt már érdemes belekukkantani.) Az instant családot én is moziban láttam, és egyből elnyerte a tetszésem, a Colonia-t pedig már kötelező megnéznem, ha 2/3-ra egyezett az ízlésünk. :) Kicsit irigykedek, hogy el tudsz menni Ed Sheeran koncertre, én már naaaagyoon drágán tudtam volna jegyeket szeretni, ezért inkább majd nézem YouTube-on. De neked nagyon jó szórakozást kívánok! :D

    És volt olyan, amivel nem értettem egyet! Macskák... komoly? Egyszerűen.. hm, képtelenség! Nálunk három cica is van, és annyira bújósak, és szeretetre éhesek, hogy elképzelni sem tudom, hogy lehet rosszban lenni velük. A másik a pók. Szegény kis teremtés, hogy félhet tőlünk. Több ismerősöm is tart tőlünk, ezért meg kell védenem őket, ha más nem teszi. :D Bár mondjuk nehéz elhinni, hogy a természet egy nyolc szemmel és nyolc lábbal rendelkező állatot teremtett, de ha belegondolunk, milyen furán nézhetünk ki az ő szemszögéből nézve. :D

    A kihívás mindig jó móka, főleg ha nincsenek szabályok, és mindenki úgy oldja meg, ahogy kedve tartja.

    Szép estét! :D
    Anne

    VálaszTörlés
  2. Szia Anne!

    Úgy örülök, hogy újra itt vagy! :)

    Valóban sok a hasonlóság az ízlésünkben! ^^ Remélem, tetszeni fognak azok az ajánlásaim is, amik most újak voltak számodra. Majd számolj be róla, ha elolvastad/megnézted/megkóstoltad őket. :D

    Bár lenne annyi önuralmam - és lennék annyira mazochista -, hogy azt mondhassam, önként vállaltam ezt az életmódot. Étel intolerancia miatt kényszerültem rá 2017-ben. Még abban az évben írtam erről egy bejegyzést a Papírfecnik blogon. Ezt most itt is megtalálod, ha van kedved olvasd el: https://pergamenhelyett.blogspot.com/2017/11/igy-lettem-mindenmentes.html
    Nyilván azóta változott néhány dolog. Pl.: Megpróbáltam visszavezetni az étrendembe a tojást. Rossz ötlet volt. Azzal még csak csalni sem tudok, olyan hirtelen és olyan rossz hatással van rám. Amivel azonban néha valóban szoktam csalni az a glutén. 1-2 napos gyomorgörcs néha megér egy fincsi pizzát... nyilván sajt nélkül. A tejjel még nem próbálkoztam, ugyanis azt helyettesítem a legegyszerűbben.

    Na és a macskák. Hát igen, sejtettem, hogy ez pár embernél kiveri majd a biztosítékot. :D Mindig van, aki ezután az információ után úgy néz rám, mintha nem lennék ember. Nem tudom megmondani az antimacska szemléletem miértjét, de hát ez van. :D

    Nagyon jó kihívás volt, örülök, hogy rábukkantam! Sok-sok köszönet és hála neked érte! ;)

    Henna

    VálaszTörlés

Írásaimmal itt is találkoztok

Ha kihívásra vágysz

Világdarabok játék