Heti idézet - 5. hét

január 28, 2020


"Sokféleképpen lehet edzeni. Fontos szempont, hogy élvezzük!
Ami ezen túl van, amikor már megvan a szeretett sportág, edzésfajta, fontos a tudatosság.
Sokáig nem értettem, hogy mi is van emögött... olyan divatos tudatosan enni, vásárolni, szemetet szortírozni. Mi van a tudatos edzés mögött - az én fejemben? Hogy tudom mit, miért, hogyan, hasznosan, helyesen, preventíven. Talán ennyi."

- Dancs Éva, edző

A fenti sorok az edőzőmtől származnak. Facebook oldalán osztotta meg gondolatait egy bejegyzésben, és mivel ezen a héten fontos kérdések tisztázódtak velem és a sportolási szokásaimmal kapcsolatban, ezért úgy gondoltam, hogy illik tőle idéznem ezen a héten.
Édesanyámmal régóta anya-lánya program, hogy eljárunk Évihez zumbára. Higgyétek el, a mozgáskoordinációm nekem is gyalázatos, de minden ügyetlenségünk ellenére elképesztően jól szórakozunk anyukámmal. Aztán Évi eléggé kinőtte magát, ma már nem csak zumbával, de gerinctréninggel és személyi edzésekkel is foglalkozik.
Így aztán, amikor egy magánorvos térdfájásos panaszom alapján azt diagnosztizálta, hogy "lazák a szalagjaim, ezért néha nem teljesen ott van a térdkalácsom, ahol annak lennie kéne", egyből Évihez fordultam, hogy ugyan mit tudok én ezzel kezdeni.
Ez egy örökletes dolog az esetemben, a szalagok változni nem fognak, azonban tartó munkájukban tudok segíteni, ha erősítem ilyen-olyan izomcsoportjaimat. Szerencsémre ő tud segíteni a megfelelő gyakorlatok pontos elsajátításában.
Elképesztően bízom benne, mint szakemberben, imádom a mindig vidám, néha kissé kelekótya, de kivétel nélkül hiperaktív viselkedését. Biztosra veszem, hogy kezdetben elég kínosan fogom érezni magam, amikor minden figyelme rám irányul majd, de nagyon izgatott vagyok a közös óráink miatt.
Ti milyen sportra esküsztök?

Forrás: Pinterest

Ezek is tetszeni fognak:

0 megjegyzés

Írásaimmal itt is találkoztok

Ha kihívásra vágysz

Világdarabok játék