Boldog első blogszületésnapot!

január 06, 2020

Sziasztok!


Elérkezett a Pergamen Helyett első születésnapja! 

Forrás: Saját készítés a canva.com segítségével

Mikor megszületett a gondolat, hogy a több különálló blogomat egyesítem, azonnal lelkes lettem, mint egy kisgyerek a karácsonyi ajándékoktól. Éreztem, hogy ebből valami jó fog kisülni. Az oldal készítése sokszor volt kiakasztó és idegörlő. Az internet ezen fortélyai számomra teljesen ismeretlenek voltak - és nagy részük a mai napig is az. Ám ennek ellenére is élveztem a tervezgetés minden percét és határozottan állítom, hogy a végeredményért meg is érte.

A Pergamen Helyett nem csak egy oldal a számomra. Ez vagyok én. Engem tükröz teljes mértékben a színeivel, az elrendezésével, de még a betűtípusával is. Ezért olyan fontos nekem, és ezért örülök, hogy elérkezett a mai nap.

Tudom, hogy nem mindig vagyok képes akkora figyelmet, időt és energiát szentelni a blognak, mint amekkorát szívem szerint igazán akarnék, de ezt most szeretném kompenzálni. Úgy döntöttem, hogy egyetlen nap nem lesz elég az ünneplésre, így a blogon SZÜLIHETET tartunk!

Minden nap egy aprósággal, újabb és újabb bejegyzéssel fogok jelentkezni. Kezdetben kicsit visszatekintünk az eltelt egy évre, elárulok néhány "kulisszatitkot" és egy hiperszuper hírt is, majd elindulunk a 2020-ba vezető úton és az idei évre kiható írásaimat is olvashatjátok majd.

Ünnepeljünk együtt!

Forrás: Pinterest

Ezek is tetszeni fognak:

0 megjegyzés

Írásaimmal itt is találkoztok

Ha kihívásra vágysz

Világdarabok játék