Heti idézet - 6. hét

február 06, 2020


"Könnyebb száz világi vágyat meghódítani, mint egyről lemondani."
- Buddha

Rettenetes, hogy milyen kapzsik tudunk lenni! Soha nem elég, minden kell és mindent akarunk és nyilván nem kérdés, hogy azonnal!
Nem vagyok álszent, elismerem, hogy én is tudok ilyen lenni. Ha valamiről kitalálom, hogy én azt szeretném, akkor irtó türelmetlen vagyok és ha lehetne, másodperceken belül már birtokolni is akarnám. Nyilván vannak esetek, amikor ez anyagi okokból nem kivitelezhető (Értem én, hogy kell az a kanapé, de azt ki is kell fizetni!) és vannak, amikor idő hiányában vagyunk kénytelenek eltolni egy-egy vágyunk megvalósítását (Skócia, te áldott, remélem megvársz!).
Na de lemondani a vágyainkról? Az olyan, mintha kudarcot vallanánk, nem? Valójában nem, egyáltalán nem szükséges így megélnünk ezt, de hát csak emberek vagyunk.
Ti hogy vagytok ezzel?

Forrás: Pinterest

Ezek is tetszeni fognak:

0 megjegyzés

Írásaimmal itt is találkoztok

Ha kihívásra vágysz

Világdarabok játék