Debütálás

szeptember 11, 2017

Annyira izgatott vagyok!

Korábbi posztjaim egyikében megemlítettem, hogy belefogtam az úgy nevezett háromszáz kihívásba. (Bővebb információkért kattintsd ide!) Nos, nem bírtam ki, muszáj veletek is megosztanom az örömhírt, miszerint a debütálásom megtörtént!

Az 51. kihívás szava az Olvadni. Amint megláttam, a fantáziám beindult, és már nyitottam is az új word dokumentumot. Természetesen itt is közszemlére teszem majd a kereken háromszáz szóból álló kis történetemet, de mielőtt ezt megtenném, kíváncsi vagyok nektek mi jut eszetekbe erről az egyetlen kifejezésről. Egy tárgy, egy étel, esetleg egy személy? Osszátok meg velem, mit jár a fejetekben és derítsük ki együtt, hogy mennyi mindent rejthet magában ez a szó!

Írjátok a megjegyzést ez alá a bejegyzés alá. Amint összegyűlt legalább három komment, azonnal megosztom veletek a saját történetemet!

Kommentre fel! :)

Csillagos estét mindenkinek!

Ezek is tetszeni fognak:

0 megjegyzés

Írásaimmal itt is találkoztok

Ha kihívásra vágysz

Világdarabok játék