MEGLEPETÉS!

augusztus 31, 2019

Sziasztok!

Úgy gondoltam, a nyár legutolsó napján megleplek benneteket - így talán vidámabban indul majd az ősz. ;)

Forrás: Pinterest
A Sagittarius cím talán ismerősen cseng azoknak, akik régóta követik a blogot, de talán azoknak is, akik nem rég tévedtek erre. A Pergamen Helyett két korábbi oldalam integrációjaként született meg, melyek közül az egyik - a legelső saját készítésű blogom - a Csillagtörténetek volt. Már a név is jól mutatja, hogy a Sagittarius képezte az oldal alapját.

Egy szép napon vettem egy mély levegőt és úgy döntöttem, publikálom a fejezeteket. Néhány lelkes olvasómnak köszönhetően a motiváció és az ihlet kitartott a végéig: a regény elkészült. A fejezeteket  és egyéb érdekességeket az oldal tetetjén látható Sagittarius fülön ti is megtalálhatjátok.

Az már régóta nem titok, hogy két részesre tervezem Cassy és Nate kalandját, ám a második még várat magára. Most viszont úgy gondoltam, hogy amíg nem olvashatjátok a folytatást, addig is megmutatok belőle nektek egy kis apróságot, nevezetesen pedig nem mást, mint az általam tervezett borítót.

Nagyon kíváncsi vagyok, hogy mi a véleményetek, szóval ne fogjátok vissza magatokat! ;)


Ezek is tetszeni fognak:

2 megjegyzés

  1. Óh, hát ez nagyon tetszik, Henna, alig várom hogy olvashassam, bár egy őicit rászaedtél, azt hittem egy részletet is megmutatsz belőle. XD

    Hana

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik! :)
      Őszinte leszek: gondolkodtam, hogy osszak e meg részletet, de sajnos túl nagy spoiler lenne, ha így tennék. Jó hír viszont, hogy nem sokára újabb Sagittarius meglepit hozok és nem "csak" egy kép lesz. ;) :P

      Henna

      Törlés

Írásaimmal itt is találkoztok

Ha kihívásra vágysz

Világdarabok játék