Asszociációs TAG

augusztus 14, 2019

Sziasztok!

Gyerekként imádtam az asszociációs játékokat, ezért már annak a kihívásnak a címétől is izgatott lettem, amit Szattitól kaptam. (A névre kattintva megnézhetitek az ő oldalán is a játék részleteit.)

Az ilyen játékok lényege, hogy gyorsan reagálsz rá, így én sem szeretném tovább húzni a bevezetést. Lessétek meg, hogy a különböző szavak, képek és zenék milyen válaszreakciókat váltottak ki belőlem. Némelyik engem is meglepett...

Forrás: Pinterest

A kihívás leírása

1. Ráhangolódás
Kedves Blogger! Ülj le, helyezd kényelembe magad! Hunyd le a szemed, és ürítsd ki a fejed! Ez egy asszociációs játék, ne gondolkozz, csak csináld! Készen állsz?

2. Szavak
Itt van tíz szó, írd le, melyik másik szó ugrik be róla! Akár jelentésről, a csengéséről, bármiről, ne korlátozd magad!

3. Képek
Adott öt két, amire képben kell válaszolnod! Ha nem elég a géped/telefonod galériája, akkor alkalmazz hasonlót, mint a második részben! Nézz a képre, és keress rá az első szóra, ami eszedbe jut róla, érzés, benyomás, emlék, bármi és válaszd ki a találatok közül az ízlésednek leginkább megfelelő választ!

4. Zenék
Kapsz három zenét, amire három zenével kell válaszolnod! Figyeld a ritmust, a hangszerelést, a szöveget, a hangultatát az adott daloknak, vagy bármit, ami hatással van rád egy zenébe, és reagálj rá az egyik olyan számmal, amit ismersz!

5. Játékosok
Küldd tovább (maximum) öt bloggernek, akiknek a neve eszedbe jut a játékokról, és akik szerinted élveznének egy ilyen kis kihívást! Nekik már azokra kell reagálni, amilyen szavakat, képeket és zenéket Te reagáltál valaki máséra, így láncszerűen haladhat a dolog, és akár többször is érdekes lehet kitölteni.

SZAVAK

csillámpor - Csingiling
szabadság - sziget
vér - fájdalom
tél - forró csoki
élet - természet
erdő - levegő
precizitás - siker
páfrány - dzsungel
veszély - adrenalin
jázmintea - teatojás

KÉPEK
(Az első kép, amit láttok az az eredeti, a második pedig a válasz kép, ami mind a Pinterestről származik.)

1.


2.


3.


4.


5.


ZENÉK
Szintén: az első az eredeti, a második a válaszom.

1.


2.


3.



JÁTÉKOSOK

Úgy hallottam, hogy sok mindenkihez eljutott már ez a kihívás, így ha van olyan a választottjaim között, aki már kitöltötte, tőle elnézést kérek. :) 



Ezek is tetszeni fognak:

6 megjegyzés

  1. Szia! :3
    Hmm, ha jól tudom én ezt kitöltöttem, és lehet tőlem éledt újjá ez a tag, Franciska után, de az a régi blogomon volt. XD Azért csak kitöltöm, köszönöm, hogy gondoltál rám.:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Haha :D Hát, akkor először is köszi, hogy újjá élesztetted!
      Másodszor pedig azt, hogy ismét kitöltöd. Az a jó ebben, hogy újra és újra ki lehet, mert másra kell asszociálnod. :D
      Kíváncsian várom majd a megoldásokat. ;)

      Törlés
  2. Drága Henna!
    Nagyon aranyos vagy, hogy gondoltál rám! Azt nem ígérem, hogy még ebben az évtizedben eljutok odáig, hogy eljátszogassak a gondolattal (szóvicc akart lenni, nem jött össze, sebaj), de nagyon tetszik ez a tag :)
    xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Nessa!
      Örülök, hogy tetszik és elfogadod. Ha valaki, én biztosan tudom, milyen a kihívásokra hóóóóóónapokkal később reagálni, úgyhogy emiatt ne emészd magad. Ez megvár. ;)

      Törlés
  3. Helló,

    Én is be állok a sorba, és megköszönöm, hogy jelöltél. Nem jutott el még hozzám asszociációs TAG, ezért kiváncsi vagyok rá.


    Érdekes volt olvasni a válaszaidat: pl tetszettek a képek, meg Parov Stelar zenéje. Az egész olyan kis nyugodt békés hangulatot tükröz. :)

    Puszi:
    Brukú

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Örülök, hogy még újdonságként hat! :) Imádtam kitölteni ezt a taget, remélem, te is így érzel majd. ;)

      Henna

      Törlés

Írásaimmal itt is találkoztok

Ha kihívásra vágysz

Világdarabok játék