Heti idézet - 35. hét

augusztus 26, 2019



"Hazaérsz majd te is, ne siesd el,
mindent pont akkor, pont ott, pont úgy kell."

- ManGoRise: A szó nem elég

Ez az idei nyár utolsó idézete. Jövő héten már szeptember. Ősz. Szinte el sem tudom hinni! Annyira eseménydús volt az elmúlt három hónap, most mégsem érzem többnek egyetlen pislantásnál. Rengeteg élményt, örömöt, nevetést és szeretetet kaptam a barátaimtól, amitől az egyik legcsodásabb nyaramnak mondhatom az ideit.
Sokszor tesszük fel magunknak a mumus kérdést: mi lett volna ha? A nagy örömködés közepette azért voltak olyan események, amik után én is megkérdeztem magamtól, hogy mégis mi történt volna, ha akkor vagy ekkor nem azt mondom vagy csinálom. Ilyenkor valamiért mindig az a gondolat nyugtat meg, amit a fenti idézet is közvetít: semmi nem történik véletlenül, mindennek oka van. Az események mindig egy újabb élethelyzetbe löknek bele és én hiszem, hogy azt, akkor és ott meg kell élni. Bízom abban, hogy minden szituáció megtanít valamire, és így végül pozitívan értékelhetem az utat, amit megteszek az életem során.
Akárhogy is, egy biztos: az idei nyárra csak széles vigyorral az arcomon fogok visszaemlékezni!

Forrás: Pinterest

Ezek is tetszeni fognak:

0 megjegyzés

Írásaimmal itt is találkoztok

Ha kihívásra vágysz

Világdarabok játék