Heti idézet - 33. hét

augusztus 12, 2019


"Semmit sem lehet várni egy olyan világtól, ahol akkor is probléma vagy, ha te vagy a megoldás."

- Toni Morrison


Toni Morrison neve egy héttel ezelőtt még ismeretlen volt számomra. Aztán megláttam egy hírt, miszerint rövid betegség után elhunyt. Emlékére született egy cikk (ITT olvasható), amit a hangzatos címnek köszönhetően olvastam el. És akkor, egy kicsikét, de megismertem, hogy ki is volt ez az elképesztő nő. A munkássága, az élete, az, hogy egy borzalmas tragédia után is talpra állt és folytatta a küldetését, miszerint szabaddá tesz mindenkit az írott szó által mind lenyűgözött és meghatott. Azt kívánom, bárcsak lett volna lehetőségem meghallgatni egy előadását, tőle tanulni az írásról és az életről. Ezeket már nem tehetem meg, de a halhatatlan hagyatékait, a regényeit megismerhetem. Még egyiket sem olvastam, de terveim szerint ez nagyon hamar meg fog változni.

Ti olvastatok tőle? Van tanácsotok, hogy melyik regényével érdemes kezdenem?

Forrás: Pinterest

Ezek is tetszeni fognak:

0 megjegyzés

Írásaimmal itt is találkoztok

Ha kihívásra vágysz

Világdarabok játék