Karácsonyi ajándék blogger módra

december 22, 2017

Sziasztok Fecnikukkolók!

Aki követi a Csillagtörténetek blogomat, már láthatta, hogy egyik kedves olvasómtól kaptam karácsonyi blog meglepetést! Az a nagy szerencse ért, hogy ezt a kedves ajándékot ismét megkaptam nem is egy, hanem két másik személytől. Ezúttal Brukú és Moro volt az ajándékozó, akiknek szeretném ezt nagyon megköszönni. Nem csak az ajándék, hanem a támogatásuk is sokat jelentett nekem már a kezdetektől.

Idén, nem is olyan régen - csupán pár hónapja TEJÓÉG! - nyitottam meg az első, majd nem sokára a második blogomat is. Korábban ugyan volt szerencsém belekóstolni a blogger világ alkotta torta egy apró szeletébe, de amióta két weboldal működtetéséért is felelek úgy érzem, belenyomtam a fejemet az eeeeeegész hatalmas fincsi - és persze mindenmentes - tortába! A szám pedig fülig ér!


Nehéz szavakba önteni azt, amit ez a világ adni tud egy embernek. Aki nem éli át maga, talán meg sem értheti igazán. Hiszen hogyan is alakulhat ki "normális" emberi kapcsolat, ha nem - vagy esetleg csak alig - találkozunk személyesen?! Ti is találkoztatok már ezzel a kérdéssel? Én számtalanszor hallottam ezt a kezdeti időszakban, és szégyenemre, nem sikerült átadnom azt a felemelő érzést, ami engem át szokott járni.

Lehet, hogy nem találkozunk személyesen, de ettől még ugyanúgy támogathatjuk, biztathatjuk és tisztelhetjük egymást! Hát nem ezek a legfontosabbak két ember közti kapcsolatban? Számtalanszor megtapasztalhattam ezt az elmúlt pár hónapban. És igen, még csak hónapokról beszélek, mégis ilyen szerencse ért, hogy több személyt is fel tudnék sorolni, akire én, mint blogger támaszkodhatok.

Ezért lehetek én idén nagyon hálás, és a szeretet ünnepén pontosan emiatt számít nekem olyan sokat ez az apró kis gesztus, ajándék, amit átadunk egymásnak.

Mindenképpen szerettem volna egy bejegyzést írni ezzel kapcsolatban, hiszen fontosnak tartom, hogy az ember igenis tudjon őszintén köszönetet mondani.

Magát az ajándékot, a hozzá kapcsolódó "szabályokat" és az az alapján megadott válaszaimat pedig ide kattintva elolvashatjátok.

- Henna

Ezek is tetszeni fognak:

2 megjegyzés

  1. Egészen megható volt olvasni ezt a bejegyzést! :'))
    Én mindig is hittem az internetes barátságban is, régen csak egy facebook csoportban ismerkedtem meg néhány személlyel, azóta már 5 év (lassan már 6, te jó ég) eltelt és az egyikőjüket már a húgomnak tekintem. A másik lány pedig jó bartátosném. :DD
    És egy blogos világban pedig tényleg nagyon szívmelengető tud lenni az, ha valaki szán időt a másik írásaira, és támogatja. Ezért én is nagyon hálás vagyok, neked is, és a többi kedves bloggertársamnak is, amiért morzsákat hagysz/hagytok nekem. :D

    Na ez egy igen érzelgős hozzászólás lett, de megszállt engem is már a karácsony szelleme. :D

    Moro

    VálaszTörlés
  2. Hát mikor máskor legyen érzelgős az ember, ha nem karácsonykor? :D :)

    VálaszTörlés

Írásaimmal itt is találkoztok

Ha kihívásra vágysz

Világdarabok játék