Heti idézet - 18. hét

április 29, 2019


"- Annyira unom már, hogy mindig én legyek az okos.
- Ha nem lettél volna olyan sokszor hülye, most erre nem lenne szükség."

A tanár - 2. évad 10. rész

Az idei új sorozataim közül (mármint nekem új, nem a világnak... :D) ez okozta talán a legnagyobb meglepetést. Váratlan volt számomra, hogy ennyire tetszik egy magyar sorozat. Egyik barátom ajánlotta, aki régen - mint kiderült - tanár akart lenni, így kezdetben csak azt hittem, elfogultan állítja, hogy ez bizony mennyire nagyon király. Aztán a sorozat után már én is elgondolkodtam azon, hogy tanárnak kéne állni. xD Annak ellenére is, hogy gyanítom, a valóságban azért máshogy mennek a dolgok...
Ami miatt azonban ettől függetlenül is megemelem a kalapomat a sorozat készítői előtt az az, hogy olyan kényes témákat feszegetnek, amiket hajlamosak vagyunk a szőnyeg alá söpörni, vagy legalábbis csak suttogva beszélni róla. Ezzel szemben ők fogták és az arcunkba ordibálták ezeket a jelenlévő problémákat, amikkel igenis foglalkozni kell.
Ez az idézet pedig igazából életem főcímeként is megállná a helyét... xD

Forrás: Pinterest

Ezek is tetszeni fognak:

0 megjegyzés

Írásaimmal itt is találkoztok

Ha kihívásra vágysz

Világdarabok játék