A 12 legszebb (legérdekesebb) önismereti kérdés, amit valaha feltettek

március 28, 2019

Sziasztok!

A Pinteresten kutakodtam egyik nap, amikor rábukkantam egy olyan önismereti kérdéssora, ami azzal keltette fel az érdeklődésemet, hogy nem a "tipikus" kérdésekből állt. IDE kattintva ti is elérhetitek és le is tölthetitek az eredeti fotót a népszerű oldalon.

Forrás: Pinterest
Hasonló témájú írásom már régen volt - bevallom, a személyesebb hangvételű posztokhoz kell egy bizonyos hangulat is. Ha nem a megfelelő lelkiállapotomban írnám ezeket, akkor elferdített énképet festenék magamról, annak meg ugyen mi értelme van?!

Nem hazudok, nem mindegyik kérdést éreztem igazán hozzám illőnek, de ezekért kárpótoltak azok, amiket viszont igen. Az eredeti kép címe tartalmazta a "legszebb" szót, így ezen módosítani nem akartam, de ha engem kérdeztek akkor a "legérdekesebb" találóbb lett volna. Majd ti is meglátjátok, miért! ;)

Ez nem egy kihívás, nem fogok senkit "kijelölni" a bejegyzés végén arra, hogy csinálja meg. Vigye nyugodtan, akinek tetszik! ;) 

Forrás: Pinterest
1. Mit tennél, ha tudnád, hogy nem bukhatsz el?

Talán elrugaszkodott lesz a válaszom, de hát ha semmiképpen sem bukhatok el, akkor egészen biztosan eltüntetném az összes műanyagot az óceánokból, leállítanám az ilyen termékek gyártását és segítenék alternatív, környezetkímélőbb megoldást találni műanyag eszközeink pótlására.

2. Ki gondolja rólad azt, hogy gyönyörű vagy, amikor felkelsz reggel?

Bajos kérdés... :D Szingli nő létemre az ilyenkor kézenfekvő válasz kilőve. Viszont beugrott egy emlék: legutóbb, amikor a családomnál töltöttem egy éjszakát, másnap reggel épp a kávé illatától vártam az aznaphoz szükséges kezdőlöketet, amikor az öcsém kijött és azt mondta, hogy milyen csinos vagyok. Tudom, ez ferdítés, mert akkor már nem pizsamában voltam, de smink még nem volt rajtam, szóval... Most ez van. :D 

3. Hogy vagy? De tényleg, igazán?

Sokszor érzek hálát a barátaimért, a családomért és úgy összességében a jelenlegi helyzetemért. Tudom, hogy lehetne minden sokkal rosszabb, így most örülök annak, amim van és próbálom az időt arra felhasználni, hogy számomra értékes dolgokat csinálhassak számomra értékes emberekkel. Mindemellett hazudnék, ha azt mondanám, hogy nem fog el néhanapján a magány. Vannak olyan apró események, amik hirtelen következnek be, engem boldoggá tesznek, de éppen akkor nincs körülöttem senki, akivel ezt a kis hétköznapi pillanatot megoszthatnám.

4. Hogyan viselkednél, ha a világon te lennél a legjobb abban, amit csinálsz?

Kezdetben biztos, hogy nagyon zavarban lennék. Nem szeretem, ha túl sok figyelem összpontosul rám és nem igazán tudok mit kezdeni a bókokkal és dicséretekkel. Attól, hogy mások szerint én vagyok a legjobb, a saját véleményem szerint egészen biztosan lehetnék még jobb, úgyhogy valószínűleg még akkor is törekednék a többre, jobbra, szebbre. Szerintem ez motiválna abban, hogy ne fejezzem be azt, amit csinálok, ne kényelmesedjek el, hanem haladjak tovább ugyanúgy, ahogy addig.

5. Te inkább megtalálod álmaid munkáját, vagy létrehozod azt?

Tekintve, hogy nincs saját vállalkozásom, és nem is tervezem, hogy lesz, ezért az első állítás igaz rám. Szeretem a jelenlegi munkámat, de nem én "kreáltam meg"; tulajdonképpen csak belecsöppentem és végül jól alkalmazkodtam. Bár! Ha azt veszem alapul, hogy álmaim munkája az írói szakma, akkor abban az esetben már a második opció a nyerő, hiszen ott én teremtenék meg mindent: az ihlet bennem születne meg, én fogalmaznám meg a mondatokat, hoznám létre a számomra ideális munkakörnyezetet és nyilván magát a végterméket is.

6. Ha lenne megoldás a szorongásodra, akkor az hogy nézne ki?

Az egyik legkreatívabb kérdés, amivel valaha találkoztam! Természetesen ezért is nehéz megválaszolnom. A szorongás belőlem fakad, az én elmém kreálja és táplálja, tehát ha meg akarom szüntetni, akkor saját magamon, a hozzáállásomon, a tudatomon kellene változtatni. Ehhez egy drótokkal és csavarokkal teli sisak kellene, amit pár vicces sorozatban/filmben is látni. Ha azt bizonyos időre felveszi az ember, akkor azzal "átprogramozhatja" az agyát, vagyis megszüntethetné a szorongást. Igen, azt hiszem, túl sok sci-fit néztem mostanában. :/  :D 

7. Mikor volt legutóbb olyan, hogy legelőször csináltál valamit?

Múlt hétvégén vettem részt életem legelső teljesítmény túráján. Barátnőmmel és családjával mentünk egy kisebb, összesen csupán 10 km-es túrára Sukoró/Pákozd környékén. Soha nem voltam még hasonlón, mi a családdal magunk kénye-kedve szerint szoktunk kirándulni menni, de ez is nagyon jó élmény volt. Biztos, hogy többször szeretnék hasonlón részt venni a jövőben. Most, hogy belegondolok, ettől függetlenül is rengeteg "legelső" dolog volt az életemben az utóbbi időben: első Bagossy koncert, első jégkorong meccs és először láttam dínócsontvázat Londonban. :D

8. Mit tenne Beyonce?

Őszintén szólva, nem is értem, mit keres itt ez a kérdés. xD Biztos, egy rajongó készítette a kérdéssort, de én ezzel tényleg nem tudok mit kezdeni, mert bár bámulatos, amit Beyonce eddigi életében elért, nem különösebben foglalkoztat a gondolat, hogy ő mit tenne az én helyzetemben. Valószínűleg felvenne egy extra mini szoknyát, feltupírozná a haját és egy ezer like-ot érő képet tenne fel instára...?? o.O

9. Mi lenne, ha lenne egy ..., ami tud ...?

Ezer és egy megoldásom lenne erre, de a legelső, ami beugrott "sajnos" ez volt: Mi lenne, ha lenne egy autó, ami tud repülni? Igen, mostanában Harry Pottert is néztem... :D

10. Miért éri meg neked tudni?

Mert segíthetek azoknak, akik még nem tudnak.

11. Mi vagy ki dobja fel a kedved?

A barátaim társasága egy szép, madárcsicsergős, tavaszi délutánon, kezünkben egy pohár finom fröccsel, fülünkben az aktuális kedvenc zenénkkel és levakarhatatlan mosollyal az arcunkon.

12. Hogyan kezeled azokat az embereket, akik semmit nem tudnak tenni érted?

Nem gondolnám, hogy létezik ilyen ember. Minden találkozás formál minket, a látásmódunkat, a véleményünket, tartson bármilyen rövid ideig is - és már ezzel tett értem valamit. Azok előtt viszont, akik rossz hatással vannak rám, lehúznak vagy képesek arra, hogy olyanná formáljanak, amilyen nem szeretnék lenni, de a kedvükért észrevétlenül mégis megteszem, előttük a lehető leghamarabb (ez is néha éveket jelent...) bevágom lelkem ajtaját és nem engedem, hogy hozzáférjenek. 


Ha tetszettek a kérdések és szeretnéd te is megválaszolni őket, nyugodtan tedd meg a bejegyzés végén. Ha a saját blogodon használnád fel, akkor kérlek forrásként jelöld meg ezt az oldalt. :)

Ezek is tetszeni fognak:

0 megjegyzés

Írásaimmal itt is találkoztok

Ha kihívásra vágysz

Világdarabok játék