The Sunshine Blogger Tag, avagy a Napfényes nyári tag

augusztus 16, 2018

Sziasztok Fecnikukkolók!

Szégyenszemre augusztus közepén jutok el odáig, hogy a nyári tag kihívásokat teljesítsem! Hát, nem siettem el, ez tény, de igaz, hogy azért még éppen időben vagyok. ;) Remélem kihívóim, Nessa és Lia nem orrolnak meg rám nagyon, amiért így elmaradt a kérdéseik megválaszolásával.


Mivel mostanában egy bizonyos tag-háborúnak, pontosabban annak két főszereplőjének, Moronak és Nessának köszönhetően megszaporodtak az ilyen kihívások, ezért számtalan vár még arra, hogy teljesítsem, de azért mindet egyszerre nem akarom a nyakatokba zúdítani, úgyhogy kihívóimtól is türelmet kell kérnem, amit bízom benne, hogy meg is kapok. ;)

Viszont most lássuk a nyári taget, amit még addig teljesíteni szerettem volna, amíg még egyáltalán nyár van. :D 

A két kihívóm oldalát az alábbi linkekre kattintva éritek el:


Ezúton is köszönöm nektek, amiért gondoltatok rám, és ismét bocsánatot kérek, amiért ennyit késlekedtem vele. Viszont, lássuk a szabályokat!

Szabályok:

1. Köszönd meg a díjat annak, aki megjelölt.
2. Válaszolj a kérdéseire.
3. Írd meg, hogy milyen terveid vannak az idei nyárra.
4. Jelölj meg 5 bloggert.
5. Bombázd meg őket Te is 5 db kérdéssel!

1.:

Kicsit fentebb, a feladattól függetlenül is hálámat adtam már drága Liának és Nessának. :)

2.:

Mivel időben Lia tette fel előbb kérdéseit, ezért azokat szeretném megválaszolni először:

1. A nyugis, pihenős vagy inkább az aktív, mászkálós, valamitcsinálós nyaralást szereted?
  • Ér azt válaszolni, hogy is-is? :D Azzal semmi bajom, ha egy, esetleg két napig a strandon fekve könyvet olvashatok, napozhatok és koktélt szürcsölhetek, de tovább már azt hiszem nem bírnám. Két nap után kellene legalább egy kis városnézés, vagy hajókirándulás, vagy minimum egy valamire való túra. Ezért szeretem inkább az erdőket. Ott nincs negyven fokos hőség, szívesebben foglalkozik az ember aktívabb tevékenységekkel.
2. Forró naci vagy miniszoknya? (Lányoknak hordani, fiúknak nézni.)
  • Azt a fajta rövid nadrágot pártolom, ami még tisztességesen ellátja a feladatát, azaz takarja, amit takarnia kell, vagy a ruhákat. Alacsony vagyok, tehát az áll jól, ha egy szoknya a térd fölé ér (esetleg egy-két centivel még feljebb), vagy a földig, úgyhogy ezeket a hosszúságú szoknyákat/ruhákat hordom.

3. Mi a kedvenc nyári étked?
  • Hűha. Kifejezetten nyári? Jó kérdés. Azt hiszem, a különböző gyümölcsök, vagy a gyümölcsös ételek. Múltkor például pulykamellet csináltam sárgadinnyével. Szóval tulajdonképpen bármit, bármilyen formában megeszek ilyenkor a gyümölcsökkel. :D
4. Van-e olyan zene, film, ami nélkül nem teljes a nyarad? Ha igen, mi az?
  • A zene az mindig más, ahogy az lenni szokott, de rendszeresen úgy alakul, hogy végül minden nyárnak meglesz a maga slágere. Idén kettő is van, amit két nagyon közeli baráti társaságomhoz tudok kötni. Ezeket most be is linkelem nektek, hallgassátok, ha szeretnétek:


5. Meséld el egy nyári élményedet!
  • Ha-ha, hát ez pont megtörtént az előző bejegyzésben, amikor a barátaimmal közös horvát nyaralásomról meséltem. :) Viszont nem bújok ki a kérdés alól, mesélek valami mást: megtaláltam mindenmentes életem egyik legfinomabb hamburgerezőjét, ahol történetesen gluténmentes hamburger zsemlét is adnak, és ezért imába foglalnám a nevüket legszívesebben! :D Igen, ez számomra akkora örömmámort okozott, hogy egyből ez ugrott most be. :D Szóval ha valaki véletlenül jár Velencén (a magyarországira gondolok...), ő feltétlen egyen egy kézműves hambit a Nyári konyha nevű helyen, és öblítse azt le egy fincsi fröccsel. ;)
És akkor lássuk Nessa kérdéseit is:

1. Hogyan képzeled el az ideális nyaradat?
  • Egyértelműen sokkal több szabadsággal, amit kivehetnék a munkahelyemen! :D Ezt a szabadságot pedig annyi utazásra költeném, amennyire csak tudnám. Engem jobban vonzanak az északi területek, úgyhogy pillanatnyilag a legideálisabb úti célnak Skóciát tekinteném, de ezen kívül tényleg bármilyen északi ország szóba jöhetne. Ezen kívül fontos számomra, hogy amikor csak lehet a barátaimmal vagy a családommal csináljak közös programot. Ez lehet egy közös fröccsözés a belvárosban, vagy egy hétvégi séta a Bakonyban. Nekem az a fontos, hogy a szeretteimmel tölthessem ezeket a napokat, és szép helyeket láthassak.
2. Mennyire bírod a hőséget?
  • Nehezen. Komolyan, nem nekem való az az időjárás, amikor árnyékban is negyven fok van. Utálom, hogy ragadok az izzadságtól, pedig alig tettem meg két lépést az utcán. Persze tengerpart mellett, ahol jár a sós illatú levegő, egészen más, de a városban szerintem kínszenvedés. Hálát adok, amikor végre jön egy kis eső, vagy egy kiadós vihar, ami legalább éjszakára felfrissíti a levegőt.
3. Van olyan szó, amiről azonnal a nyár jut eszedbe? Mi az?
  • Talán a tenger és a napozás. Valószínűleg azért mert ezeket a hőséggel párosítom.
4. Mivel szeretnéd tölteni a nyaradat harminc év múlva?
  • Hűha! Hát, harminc év az nem kis idő. Akkor - mennyi is? - lássuk csak, ötvenhat éves leszek. Tejóég! Még ebbe nem tudok belegondolni, nem hogy abba, mit csinálok majd nyáron! :D Oké, azért próbálkozom. Szeretném a takaros családi házam kertjében tölteni a nyarakat, ahol a családom tagjait és a barátaimat megvendégelhetem egy tisztességes grill partira, esetleg egy medencés bulira (mert akkor már álmodjunk nagyot) vagy csak arra, hogy kint napozzunk a zöld gyepen. Az, hogy ez a ház hol lesz, kivel élek majd benne, és kikkel bővül addigra a családom, egy nagy talány, de ezeket nem is szeretném megfejteni. Izgatottan várom, hogy mi lesz!
5. Legfelejthetetlenebb nyári élmény?
  • Azaz igazság, hogy a legtöbb utazásom a nyári időszakra esett, így számos felejthetetlen emlékkel gazdagodtam, és elég szerencsésnek érzem magam, amiért erre a kérdésre hirtelen nem is tudok egy konkrét emlékkel válaszolni. Akkor szerettem bele Olaszországba, amikor meglátogattuk anyukám legjobb barátnőjét Nápolyban, és a helyi buszközlekedéssel kockáztatva életünket bejártuk az ottani partszakaszt, ami az egyik leggyönyörűbb hely volt, ahol eddigi életem során jártam. Az volt a legőrültebb nyarunk a legrégebbi barátnőimmel, amikor leérettségiztünk. Úgy éreztük, miénk a világ, szinte az egész nyarat a barátnőmnél töltöttem, és rengeteg olyan dolgot csináltunk, amit ha leírnék elevenen megnyúznának. :D Az idei nyár minden velencei házi buliját is felejthetetlennek mondanám, de a bormennyiség miatt van, amelyikről már másnapra megfeledkeztünk. :D De mondhatnám az előző hétvégét is, amikor az egyik legjobb barátnőm élete szerelméhez ment feleségül. Szóval igen. Nyáron rengeteg minden történik az emberrel.
3.:

Így augusztus közepén azt hihetné az ember, hogy nem sok hátramaradt terv van még az idei nyárra, de szerencsére ez most nem így van. Szintén egy baráti társasággal elutazom egy hosszú hétvégére Krakkóba, amit elmondhatatlanul várok már. :) Illetve augusztus legvégére tolódott egy korábbra tervezett nyaralás az egyik barátnőmmel, akivel Miskolctapolcát tűztük ki úti célnak. A két program közti egyetlen szabad hétvégére pedig apukámék új lakhelyének avató partija van beszervezve. Úgyhogy, az augusztus sem marad program nélkül.

4.:

Azaz igazság, hogy mivel csúnyán megkéstem a tag teljesítésével, már nagyjából mindenkihez eljutott, akiket szerettem volna rá jelölni, DE mivel egyikük sem válaszolt még az én kérdéseimre, ezért most nem ússzák meg, tőlem is megkapják. :D

Jelöltjeim:


5.: Kérdéseim:

1. Van olyan könyv, ami egyből eszedbe jut, ha a nyárra gondolsz?
2. Melyik a kedvenc koktélod?
3. Észak vagy dél? A hűvösebb vidékeket kedveled jobban, vagy inkább a forró nyári éjszakákra voksolsz?
4. Melyik volt a legemlékezetesebb nyári utazásod/kirándulásod? Miért?
5. Kivel és hová szeretnél eljutni valamelyik nyáron? Miért pont oda?

Remélem, tetszenek a kérdések, én izgatottan várom a válaszaitokat! ;) 

Ezek is tetszeni fognak:

2 megjegyzés

  1. Helló.

    Jó volt olvasni a válaszaidat. 😄
    Ahogy beszélsz az utazásokról és kirándukásokról mindit elkap engem is lelkesedés.
    A Bakony az tényleg szép hely. Mi is sokat járunk oda. 😆

    Köszönöm a jelölést, igyekszem hamar kitölteni.

    Jó nyaraláat akkor és vigyázz is magadra kint. 😚

    Üdv,
    Brukú

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Örülök, ha sikerül előcsalnom a lelkesedést benned a utazás iránt! :) És mindig jó hallani, ha szívesen olvastok az én "kalandjaimról" is. ^^

      Krakkó ismét csodás volt; ezúttal egy teljesen másik oldalát ismerhettem meg, úgyhogy nem sokára születni fog arról is egy bejegyzés. ;)

      Alig várom, hogy olvashassam a válaszaidat! :P

      Ölel,
      Henna

      Törlés

Írásaimmal itt is találkoztok

Ha kihívásra vágysz

Világdarabok játék