43 napos kihívás - 2. nap

február 01, 2018

Sziasztok csillagok!

A kihívás második napjára kiadott feladathoz valamivel könnyebben kaptam ihletet, mint az elsőhöz, de miután belevágtam, rá kellett jönnöm, hogy bár könnyebbnek tűnt elsőre, valójában mégsem az.

A feladat a következő volt:

MÁSODIK NAP:
Írj le legalább 30 olyan szót, amikkel jellemezni tudsz egy strandot. Ez után egy új bekezdésbe írj egy rövid történetet, vagy verset úgy, hogy a leírt 30 szó ne szerepeljen benne!


Izgalmasnak hangzott és szerintem még soha nem gondolkodtam ennyit a strandokon. xD

A feladatoknak nyilván nem egyetlen jó megoldása van. Éppen ezért olyan izgalmas, hogy egyszerre több blogger társammal vágtunk ebbe bele.

Nos, az én megoldásomat tovább kattintva olvashatjátok el! ;)




Szavak:

  1. homokos
  2. tengerparti
  3. folyóparti
  4. óceánparti
  5. tóparti
  6. köves
  7. sziklás
  8. eldugott
  9. rejtett
  10. népszerű
  11. zsúfolt
  12. drága
  13. olcsó
  14. ingyenes
  15. családbarát
  16. gyerekbarát
  17. kutyabarát
  18. szabad
  19. igénytelen
  20. nívós
  21. szép
  22. gyönyörű
  23. elhanyagolt
  24. halszagú
  25. csúszdás
  26. napsütötte
  27. árnyékos
  28. gazos
  29. füves
  30. bezárt
Történet:

Végre kijutottam a ház falai közül! Már alig vártam! A legjobb ember a világon, akit csak ismerek: John. És most bizonyította, hogy mennyire szeret, mert elhozott a kedvenc helyemre! Ez a hely csak a miénk! Nem engedek senki mást a közelébe! Fecskék, galambok, rágcsálók és más ebek, takarodjatok! Ez a kis éden Johné és az enyém! Bizony, én találtam. Egyik nap John túl messzire dobta a labdát, és így tévedtem ide. Néhány növényen át kellett furakodnom ahhoz, hogy idekerüljek, de hát az a labda sokat jelent nekem és John is azt várta, hogy visszavigyem neki! Ám ezúttal John utánam jött. Egy percre megijedtem, amiért furcsa arcot vágott és csak bámulta a narancssárga napot, ami már félig el is tűnt a víz mögött. Azután viszont széles mosollyal nézett rám, megvakargatta a fejem és leült mellém a fűbe. Engedte, hogy az ölébe hajtsam a fejemet és egészen sötétedésig ott maradtunk. Azóta minden nap ide jövünk. Mivel John elég ügyetlen és mindig a vízbe dobja a labdát, még úszni is meg kellett tanulnom. De nem bánom. Ez lett a kedvenc helyünk. A miénk.



Nos, mit gondoltok? Nektek mi a legjobb strandhoz köthető emléketek? Van olyan szó, ami nálam kimaradt, de nektek egyből eszetekbe jutott a helyszínről?

Ezek is tetszeni fognak:

4 megjegyzés

  1. Szia! :D
    De aranyos lett ez a történet! :D :3
    Nekem a legviccesebb (nem tudom a legjobb-e) de az volt, amikor a borzasztó sós tengerből kijövet hófehér lett kb a hajam. XDD Alig bírtam utána kimosni. XD
    Nekem még a strandmatrac jut az eszembe. :D

    Moro

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D Köszönöm! Fogalmam sincs, honnan jött ez a sztori, de hát jött én meg csak írtam. :D
      Hófehér lett a hajad?? Ilyet még nem hallottam xDDD Nekem a csodaszép fehér fürdőruhám lett egy nap alatt barna a kimoshatatlan homoktól. Akkor örökre szakítottam a fehér fürdőruha hagyományával. xDD
      Strandmatrac!!!! Vicces, de eszembe sem jutott! :O xD

      Törlés
    2. Igen tiszta só lett, mondjuk engem ki se lehet imádkozni a vízből, ha egyszer belekerülök, lehet kicsit sok volt a háton lubickolás XDD Hű, te bátor voltál, hogy fehér fűrdőruhát hordtál! :O Én sose mertem. XD
      Na, nekem meg ezek nem jutottak volna eszembe sose, amiket te írtál! :D XD

      Törlés
    3. Fiatal voltam és bohó! :D

      Na igen, ettől szép ez a kihívás! ;)

      Törlés

Írásaimmal itt is találkoztok

Ha kihívásra vágysz

Világdarabok játék