Heti idézet - 28. hét

július 08, 2019


"Hogy hova sodort az élet?
Elmondom majd, ha visszatérek."

- Follow the flow: Maradok távol

Nagyon távol ugyan nem maradtam, mert a nyaralásnak vége, én pedig ismét itthon vagyok, ám ettől függetlenül rendkívül találónak gondoltam most ezt az idézetet. Oké, lehet, hogy befolyásolt valamennyire, hogy milliószor meghallgattuk ezt az elmúlt héten, de akkor is. :D 
Miért érzem magaménak ezt a dalszöveget? Mert üzeni, hogy nem tudhatjuk, mit tartogat számunkra még a saját életünk. Akkor hát minek is aggódnánk miatta? Már jó ideje azt az életfilozófiát követem, hogy ne tarts magadban semmit. Ha valamit mondani akarsz, mondd ki. Ha valamit meg akarsz tenni, tedd meg. Lesznek következmények? Persze. Viseld el! Ám ha nem mondod vagy teszed meg azt, amit te akkor és ott igaznak érzel, akkor az szép lassan, akár évek alatt, de belülről fog felemészteni. Szerintem a kimondatlan szavak és a cselekedet nélkül maradt tettek sokkal fájóbbak és bántóbbak tudnak lenni, mint az ellentéteik.
Szóval mit fog hozni a jövő - hova sodor az élet?
El fogom mondani. Egészen biztosan nem hagyom kimondatlanul majd azokat a szavakat. 

Forrás: Pinterest

Ha pedig valakinek kedve támadt meghallgatni a dalt, amiből idéztem, akkor katt a lenti videóra! ;)



Ezek is tetszeni fognak:

0 megjegyzés

Írásaimmal itt is találkoztok

Ha kihívásra vágysz

Világdarabok játék