Heti idézet - 48. hét

november 25, 2019


"Amikor még fiatalabb és sebezhetőbb voltam, apám néhány tanáccsal látott el.
Azóta is sokszor elgondolkodom rajtuk.
- Ha netán megítélnél valakit - így szólt hozzám -, jusson eszedbe, hogy ezen a világon
nincs mindenki olyan előnyös helyzetben, mint te."

- F. Scott Fitzgerald: A nagy Gatsby

Múlt hétvégén büszke tulajdonosává válhattam életem első - ám garantáltan nem utolsó - POKET könyvének. Ismeritek azokat az automatákat, amikből 1000 Ft-ért apró zsebkönyvek formájában halhatatlan klasszikusokat vásárolhattok? Nos, azok a POKET könyvek.

Forrás: Pinterest
Eredetileg Szerb Antal Utas és holdvilág című könyvére fájt a fogam, annak hiányában végül Gatsby történetére esett a választásom. Még nem olvastam sokat a könyvből (a fenti idézet a történet legelső néhány mondata), de az a pár oldal is okozott némi meglepetést. A legfontosabb talán az volt, hogy rádöbbentem, milyen könnyen olvashatóak a sorok, annak ellenére, hogy a betűk jóval kissebbek a megszokottnál. Nem beszélve arról, hogy Gatsby története nagyon ötletes csomagolást kapott. Az egész könyv egy fehér, borítékra hasonlító csomagolást kapott, amelyen az alábbi szöveg áll:

"F. SCOTT FITZGERLAD
SZERETETTEL MEGHÍVJA ÖNT
A GASTBY-REZIDENCIÁN TARTANDÓ
ÜNNEPSÉGÉRE"

Igen, engem már ezzel levettek a lábamról. 
Ti is vettetek már POKET könyvet? Ha igen, melyiket és mi a véleményetek erről a kezdeményezésről?
Ha még nem, akkor nézzétek meg a választékot: https://poketonline.hu/

Forrás: Saját fotó

Ezek is tetszeni fognak:

0 megjegyzés

Írásaimmal itt is találkoztok

Ha kihívásra vágysz

Világdarabok játék