Heti idézet - 26. hét

június 24, 2019


"- Találkozunk még."

- Sagittarius I. rész 26. fejezet, Nathaniel Brent

Ma egy különleges idézettel készültem nektek. Ahogy azt olvashatjátok, ez a két egyszerű szó a Sagittariusból való. Ezzel zárult az első rész és annyit nyugodt szívvel árulok el, hogy ezzel fog kezdődni a második.
Bizony, annak ellenére, hogy nagy a csend mostanában errefelé, én azért dolgozom a folytatáson, ahogy az időmből kitelik. Úgy gondoltam, csepegtetek nektek egy kis információt a következő részről.
Az előszó rendhagyó lesz és tulajdonképpen szívesebben hívnám mondjuk nulladik fejezetnek, mert a terjedelmét tekintve abszolút tekinthető annak. Az elsődleges oka ennek az, hogy szerettem volna más szemszögből is megmutatni nektek azt a pillanatot, amelyben a fenti, rövid mondat is elhangzik. Így tehát a Sagittarius II (igen, tudom, nagyon frappáns xD) elején rálátást kaphattok arról, Nate miképpen éli meg az életében bekövetkező, hirtelen változást, vagyis a költözést a Menedékbe. Méltatlannak gondoltam vele szemben mindezt belesűríteni egy-két oldalnyi előszóba, tehát Nate kapott hat oldalt. Szerintem ti sem bánjátok majd. ;) 
Remélem, sikerült kicsit felkeltenem a kíváncsiságotokat, és bízom benne, hogy tetszeni fog nektek.

Forrás: Pinterest

Ezek is tetszeni fognak:

0 megjegyzés

Írásaimmal itt is találkoztok

Ha kihívásra vágysz

Világdarabok játék