43 napos kihívás - 6. nap

május 27, 2018


Sziasztok Csillagok!

A 43 napos kihívás következő, azaz hatodik napi feladata roppant viccesnek ígérkezett, úgyhogy úgy gondoltam, a gyereknap tökéletes alkalom lesz arra, hogy megcsináljam. :)

HATODIK NAP:
Válassz egy kevésbé kedvelt állatot, és írj hozzá egy eladási értékesítést!

Hát, az egyik újságban véletlenül megláttam egy... khm... kedves képet egy állatról, úgyhogy őt választottam.




Koboldcápa eladási értékesítés:

"Szeretne egy kis kedvencet, de valami igazán kivételesre vágyik? Fontos az Ön számára, hogy nagy múlttal rendelkezzen, és ne legyen vele túl sok teendő? Akkor itt a tökéletes választás: koboldcápa! Világunkon már 125 millió éve él, de mostantól már az Ön vízparti otthona mellett! Nem foglal helyet a házban, nem kell sétáltatni, és élelmét - kisebb halakat - is megszerzi magának! Kivételes lehetőség, ragadja meg most!"



Próbáltam olyan fotót választani, amin többé-kevésbé úgy tűnik, mintha mosolyogni próbálna szegény állat. :D

A koboldcápákról egyébként érdekes tény szerintem, hogy ők az egyetlen olyan állatfaj, akik ilyen régóta - 125 millió éve - élnek már a bolygónkon. Mennyi mindent élt túl ez a faj? ! Belegondolni is lehetetlen, szóval úgy gondoltam, megérdemel annyit, hogy valaki legalább annyi ideig beszéljen róla, amíg megpróbálja eladni. :D

Kellemes hétvégét csillagok! 


Ezek is tetszeni fognak:

2 megjegyzés

  1. Ahoy! :D
    Ez de jópofa lett! :DD Még igazolványképnek is elmehetne ez a fotó! :D
    Nekem a másik kedvencem a bluggyhal. Olyan nyomi, hogy már aranyos. :'D

    Moro~

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bluggyhal?????? Ma is tanultam valamit! :D
      Örülök, hogy megmosolyogtatott! :)

      Törlés

Írásaimmal itt is találkoztok

Ha kihívásra vágysz

Világdarabok játék