Heti idézet - 51. hét

december 18, 2019


"A Karácsony azoknak jó, akik szeretnek valakit az életükben."

- Igazából szerelem c. film

A Karácsony a szeretet ünnepe, ám én mindig úgy gondoltam, hogy emellett a hagyományoké is. Mindenkinek megvan a bevált "receptje" és nem csak a finom bejglihez, de a karácsonyi hangulat megteremtéséhez is. A zsúfolt vásárok és áruházak számomra kevésbé hozzák meg ezt, a karácsonyi zenék már hatásosabbak, de számomra igazán a filmek jöttek be.
A klasszikus, halhatatlan, nyáltól csöpögő Igazából szerelem teljes mértékben megunhatatlan, ezért is idéztem ezen a héten ebből. Én ilyenkor képes vagyok mindent megnézni, a legelcsépelt történettől a legutolsó filmig ami a Zs-kategóriában található. Előkeresem gyerekkorom kedvenceit, csak azért, hogy felnőttként, más szemmel nézve valami újat mutathasson. Idén nagy meglepetés volt az a felfedezés, hogy a Télapu kifejezetten vicces. Én régen a menő manó kommandó miatt bírtam. :D
Viszont ha valaki egy kis változatosságra vágyna, akkor szívből ajánlom az idei év számomra legaranyosabb és leghangulatosabb karácsonyi meséjét, a Klaust. Kissé szívfacsaró, ám mégis kihagyhatatlan.

Forrás: Pinterest



Ezek is tetszeni fognak:

0 megjegyzés

Írásaimmal itt is találkoztok

Ha kihívásra vágysz

Világdarabok játék